Michelle Hamstra Fotografie
Merkebuorren 68 | 9241 GH | Wijnjewoude (Frl)
0516-480622 | 06-30488310
foto@michellehamstra.nl

vrijdag 9 september 2011

Wouter en Marloes

Wat een perfecte dag vandaag!
Wouter en Marloes gingen trouwen en ik mocht er bij zijn!
Mijn dag begon in Hoogezand-Sappemeer waar ik zowel de bruidegom als de bruid bezocht tijdens de voorbereidingen.
Wouter haalde Marloes op in een supermooie Audi en we reden al gauw richting Scheemda.
Hier staat een GEWELDIG mooie oude verlaten stro-karton fabriek waar we foto's mochten maken.
Nadat ik me hier had uitgeleefd reden we terug naar Hoogezand waar een lunch wachtte.
Om 14 uur begon de plechtigheid in Ezinge. Hier staat de Allersmaborg, een geweldige trouwlocatie met een rijke historie.
Na de mooie ceremonie was er taart, bubbels en ZON! In de mooie tuin hebben we uiteraard snel nog een paar foto's gemaakt.
Wouter, Marloes, vrienden en familie zitten nu lekker te dineren en straks wordt in de Allersmaborg nog een superfeest gegeven!





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten