Michelle Hamstra Fotografie
Merkebuorren 68 | 9241 GH | Wijnjewoude (Frl)
0516-480622 | 06-30488310
foto@michellehamstra.nl

zaterdag 24 september 2011

Pieter en Alien

Op een zonovergoten dag trouwden Pieter en Alien gisteren in Dokkum.
Mijn dag begon in Assen waar Pieter in het huis van zn zus zich mooi maakte voor Alien. Ik reed daarna naar Borger waar Alien in de jurk en schoenen geholpen werd door haar moeder. Ondertussen werden ook bruidsmeisje Evelien en bruidsjonker Wouter in hun prachtige kleren geholpen.
Pieter kwam even later in een fantastische Jaguar zn bruid ophalen en reden we voor de fotoshoot  naar Nienoord, Leek.
Na de lunch kwamen de daggasten naar Dokkum waar Pieter en Alien op een boot hun entree maakten en vlak voor het Stadhuis uitstapten. Voorbijgangers hielden halt en gingen ervoor zitten om dit prachtige gebeuren te aanschouwen!
Na de plechtigheid reden we naar restaurant Het Booze Wijf in Lauwersoog waar geproost werd en later een heerlijk diner klaar stond. De kerkdienst werd 's avonds in de Grote of Sint Martinuskerk gehouden in Dokkum. Brassband Wâldbrass maakte de dienst extra indrukwekkend!
























1 opmerking:

  1. Heeee Pieter & Alien (en Michelle!)
    WAUUUUUUWWWWW!!!!!!!!! Na een uiterst trage Afrikaanse verbinding, heb ik dan toch het voorrecht om te mogen zien hoe indrukwekkend mooi jullie er gister uitzagen!!!!!!!!!!!!!
    Ik ben hier even zwaar onder de indruk van! Alien.... Je ben een plaatje! Wat een vét vét mooie jurk!!! Echt helemaal mijn smaak!! (niet dat dat heel belangrijk is, haha). Wat vond Pieter van de sluier ;-)? En Pieter, wat cool in het blauw! Super mooi pak en die shoenen, die maken je outfit wel echt heel mooi af!
    En Michelle, je hebt weer verbluffende foto's gemaakt!
    Bedankt dat ik een kijkje mocht nemen!
    Geniet lekker na!
    Veel liefs uit Malawi,
    Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen