Michelle Hamstra Fotografie
Merkebuorren 68 | 9241 GH | Wijnjewoude (Frl)
0516-480622 | 06-30488310
foto@michellehamstra.nl

zondag 10 juli 2011

CD-presentatie van de Fryske Cash

Wat een feest, wat een feest, wat een FEEST!
Gisteravond werd eindelijk de CD gepresenteerd van de Fryske Cash!
Friese zangers, zangeressen en muzikanten brachten om de beurt een lied uit het oeuvre van Johnny Cash ten gehore. In het Frysk uiteraard!
Rockabilly, metal, country, Anneke Douma, Rients Gratama en nog veel meer kwamen samen en het was geweldig!








Hieronder mijn zwager Wopke, mn vader Alle en mn zusje Johanna!

















meer op: picasa


3 opmerkingen:

  1. Heb het helaas moeten missen wegens een andere leuke avond. Heb laatst al heel veel op Omrop Fryslân gehoord en jouw foto's geven lekker wat van de sfeer! Dank daarvoor! En complimenten voor je leuke foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je zien staan met al je camera's..Was erg jaloers en baalde dat ik mijn grote Nikon niet bij me had. Maar ik geniet van jou foto's. Wat zien die er geweldig uit. Het was ook een super geslaagde avond!!

    Groet Ankie Rusticus
    Huisfotografe van 'Het Bolwerk'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ankie, dank voor je reactie! Ik had ze graag samen met je gefotografeerd! :-D

    BeantwoordenVerwijderen