Michelle Hamstra Fotografie
Merkebuorren 68 | 9241 GH | Wijnjewoude (Frl)
0516-480622 | 06-30488310
foto@michellehamstra.nl

vrijdag 15 juli 2011

Bart en Minke

Vandaag bleef ik dicht bij huis. Ik begon mn dag in een koud en grijs Oosterwolde waar Bart zich in hun eigen huis en Minke zich bij haar moeder omkleedde.
Na de ontmoeting bij de voordeur reden we van Oosterwolde naar Bakkeveen en elke keer als ik toeterde omdat ik een mooi fotoplekje zag, snelden Bart en Minke zich uit auto en poseerden als de beste. Ze waren voor de trouwkaart ook al op de foto geweest dus ze waren inmiddels ervaren. :-D
Gelukkig hielden we het droog!
In de Slotplaats werd het hele trouwfeest gehouden. Eerst de ceremonie, toen champagne met geweldig lekker appeltaart van het huis, toen heerlijk op het terras zitten omdat het inmiddels prachtig mooi weer geworden was en later een heerlijk buffet voor iedereen.
Vanavond wordt er ook nog feest gevierd en ik durf te wedden dat de vuurkorven straks branden :-D

























5 opmerkingen:

  1. Albert van Benthem17 juli 2011 om 12:25

    Wow,

    Wat zijn het prachtige foto's geworden, Michelle!

    Gewoon super!

    Groetjes Albert (broertje van..)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan ook niet anders schrijven, dan dat ik het helemaal met Albert eens ben!
    Voor de juiste foto`s moet alles met elkaar in harmonie zijn....

    Dat is echt gelukt!

    Groeten van de dorpsidioot Patrick

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, wat leuk! Ik kwam toevallig op je fotoblog terecht en - omdat ik zelf ook fotograaf ben - even wat langer blijven hangen. Kom ik ineens deze foto's tegen van een oud-klasgenote van mij.

    Het zijn echt prachtige foto's met een prachtig paar. Bij deze wil ik Bart en Minke dan ook een heel fijn huwelijk toe wensen.

    Groeten, Erica Donker (Zwolle)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's, Michelle.

    Heel prettig om jou als fotograaf om ons heen te hebben gehad.

    Hartelijke groet, Sietske (moeder van de bruid)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw... wat een plaatjes!

    Erg mooie foto's Minke!
    Super om te zien!

    Groetjes, Marijke van der Wal

    BeantwoordenVerwijderen