Michelle Hamstra Fotografie
Merkebuorren 68 | 9241 GH | Wijnjewoude (Frl)
0516-480622 | 06-30488310
foto@michellehamstra.nl

vrijdag 6 mei 2011

Otte en Joke

Vandaag trouwden Otte en Joke en ik mocht er bij zijn!
Ik startte in Boornbergum bij de ouders van Joke. Hier werd Joke in de jurk geholpen door haar moeder en dat is altijd weer een leuk moment om vast te leggen.
Otte kwam zn bruid ophalen in een prachtige oude Ford en we reden naar een park en een meertje in de Wilgen om de fotoshoot te doen. Omdat ze ook een shoot met me gedaan hebben voor de trouwkaart waren ze al reuze ervaren en liep het allemaal voorspoedig  :-D
In Buitenpost werden ze voor de wet getrouwd en daarna was de kerk van Boornbergum aan de beurt.
Hier werd eerst de taart aangesneden, koffie gedronken en wat gegeten voor de dienst begon.
Alles zag er heerlijk uit en ik mocht heerlijk meegenieten!
Tijdens de indrukwekkende dienst (mede door de geweldige praiseband Breeze) straalden Otte en Joke helemaal! Ik weet zeker dat ze genoten hebben van deze dag!

















1 opmerking:

  1. In één woord: GEWELDIG! Ontzettend bedankt Michelle! We spreken elkaar nog...

    Liefs,
    het bruidspaar

    BeantwoordenVerwijderen