Michelle Hamstra Fotografie
Merkebuorren 68 | 9241 GH | Wijnjewoude (Frl)
0516-480622 | 06-30488310
foto@michellehamstra.nl

vrijdag 13 mei 2011

Jelle Dirk en Jeannette

Een poosje geleden heb ik een shoot gedaan met Jelle Dirk en Jeannette. 8 Juli gaan ze trouwen en ik mag er bij zijn om de foto's te maken.
Ze wilden graag een trouwkaart met een foto er op en dat is altijd een leuke gelegenheid om elkaar wat beter te leren kennen en een beetje te wennen aan een fotoshoot. Soms vinden bruidsparen dit wat spannend namelijk.
Jelle Dirk en Jeannette niet. Die deden gewoon of was dit de gewoonste zaak van de wereld en deden hun eigen leuke ding. De fotoshoot liep zo relaxed dat ik binnen de korte keren een stapel foto's had.
Aan hen de taak de foto's er uit te zoeken voor het kaartje en aan mij de taak nog een paar leuke aan mijn trouwe blogvolgers te laten zien.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten