Michelle Hamstra Fotografie
Merkebuorren 68 | 9241 GH | Wijnjewoude (Frl)
0516-480622 | 06-30488310
foto@michellehamstra.nl

dinsdag 20 april 2010

Klim-Tim en de heide van Duurswoude

Wij wonen dicht bij de heide van Duurswoude.
Deze heide is het grootst overgebleven heideveld van Fryslân
met van die vennetjes die ontstaan zijn in de ijstijd.
Oke.... ik heb dit natuurlijk allemaal gekopieerd van Wikipedia. (maakte het indruk?)
De foto hier van zo'n vennetje is wel echt van mij. (klik op de foto voor een vergroting)
Oh ja en Tim wil even laten zien hoe goed hij kan klimmen...



4 opmerkingen:

  1. Ja het maakte zeker indruk haha. Maar wat tof!! Die laatste vind ik super! Hou van lensflair!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als er nu nog bij had gestaan dat die vennetjes pingoruïnes heten, was ik ook van je intellectuele kennis onder de indruk geweest.
    Nu alleen van de mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahahaah Geartsje!
    Ik wilde het opschrijven maar ik wilde niet TE slim overkomen hahahah!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ha.
    Nee, TE slim is natuurlijk niet goed.
    Ik mag dat, want ik ben juf.
    Jij moet gewoon ontzettend mooie foto's maken. Dan kan ik me daaraan vergapen.

    BeantwoordenVerwijderen