Michelle Hamstra Fotografie
Merkebuorren 68 | 9241 GH | Wijnjewoude (Frl)
0516-480622 | 06-30488310
foto@michellehamstra.nl

donderdag 1 april 2010

Isa

Mijn trouwe blogvolgers (zijn het er 4 of 5? Ik ben de tel even kwijt...) zaten natuurlijk al met spanning te wachten op mn volgende bericht...
Nou het was het wachten waard want ik heb ISA!
Een prachtig meisje van 3 maanden min één dag. Wat een SCHAT!
Isa wilde niet zo baby-achtig op haar zij liggen. Alleen op haar buik met haar koppie omhoog!
Natuurlijk hier en daar wat kwijl maar dat hoort erbij als je baby bent.
Klaske, Isa's moeder, is gek op zwartwit foto's en dat komt goed uit... ik namelijk ook...






4 opmerkingen:

  1. weer helemaal schattig met kweil en al. prachtig die zwart/wit foto's

    ik zit al weer te wachten op de volgende serie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook. Ik ook.
    Prachtig zijn ze.
    En Isa ook =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Annette de Vries2 april 2010 om 12:28

    Prachtige foto's Michelle
    Als wij het ooit nog mogen beleven dat we een kleintje krijgen, weet ik waar we moeten zijn voor de mooiste foto's

    groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen