Michelle Hamstra Fotografie
Merkebuorren 68 | 9241 GH | Wijnjewoude (Frl)
0516-480622 | 06-30488310
foto@michellehamstra.nl

vrijdag 30 maart 2012

Anne en Belinda

Mag ik jullie voorstellen aan mijn eerste bruidspaar van dit jaar; Anne en Belinda.
Anne liep de hele dag met een geweldige smile op zn gezicht en Belinda straalde!
Dit ook vanwege een mooi zwanger buikje onder de trouwjurk.
Toen ik vanmiddag in Buitenpost aan kwam werd net de auto versierd en konden we daarna gelijk naar het parkje om wat fotos te maken.
Het zonnetje kwam er soms even bij maar het was behoorlijk fris. Anne en Belinda waren bikkels!
De plechtigheid was in het gemeentehuis van Buitenpost en het was voor mij de eerste keer dat ik in het nieuwe gedeelte van dit gemeentehuis foto's maakte. Nieuwe gedeelte = goed gekeurd.
De toast na de plechtigheid vond in Het wapen van Smallingerland te Rottevalle plaats en daar zette ik Anne en Belinda's drie prachtige dochters nog even op de foto :-D

Anne en Belinda veel geluk samen!

















4 opmerkingen:

  1. troch dyn enthousiasmearjende halding wie it in genot om dizze reportaazje mei te meitsjen. geweldige foto's michelle. tige by tige.
    gerlof

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's!!
    Vooral mijn moeder en stiefvader!
    Groetjes Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuke foto's !!
    echt leuke foto's vooral van mijn Vader & Stiefmoeder ;)
    hahha onze lag foto

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oepps :P Lach bedoel ik ;p

    BeantwoordenVerwijderen