Michelle Hamstra Fotografie
Merkebuorren 68 | 9241 GH | Wijnjewoude (Frl)
0516-480622 | 06-30488310
foto@michellehamstra.nl

woensdag 1 juni 2011

Gerard en Diane

Een thuiswedstrijd vandaag!
Gerard en Diane zijn mijn bijna-achter-buren en trouwden vandaag vanuit Wijnjewoude.
Diane bleef thuis terwijl Gerard naar zn ouders ging die toevallig ook in Wijnjewoude wonen.
In 2 minuten was ik heen en weer om bij beide de voorbereidingen te fotograferen.
De shoot vond plaats op de heide (ook hier in Ww :-D ),  waar een fantastische boswachter ons naar de mooie plekjes bracht.
Na de shoot gingen we richting Beetsterzwaag waar de plechtigheid in het mooie oude gemeentehuis gehouden werd. Na een fantastische zoen werden de ringen door 2 stoere boys gebracht.
In Elsloo stond een prachtige taart die werkelijk heeeeerlijk smaakte (fijne bijkomstigheid van mijn beroep).
Natuurlijk waren er ook bubbels om te toasten op Gerard en Diane.
Na een uitgebreide familieshoot zat de dag er op voor mij. In Elsloo wordt nu lekker gegeten en feest gevierd.
Gerard en Diane, veel geluk samen en heel veel plezier in Maleisie!!


















3 opmerkingen:

  1. Mooi! Lekker weer, mooi bruidspaar. Volgens mij had jij een leuke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die foto met het jongetje en de de taart :D:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Michelle, de eerste foto's zijn fantastisch en maakt ons alleen maar nieuwschieriger naar de rest. Ook dankzij jou hebben we een superdag gehad...
    Groet Gerard en Diane

    BeantwoordenVerwijderen