Michelle Hamstra Fotografie
Merkebuorren 68 | 9241 GH | Wijnjewoude (Frl)
0516-480622 | 06-30488310
foto@michellehamstra.nl

dinsdag 8 februari 2011

geduldig model

Vanmorgen werd ik bij meubelmaker en dorpsgenoot Andries van Buiten  verwacht.
 (check zn site:  www.avanbuiten.nl  )
Hij had een geweldig mooie tafel gemaakt voor een klant en wilde, voor dat de tafel afgeleverd werd, daar nog een paar mooie foto's van.
Samen met zn vrouw Trienke verbouwde hij hun woonkamer zodat de tafel daar een mooi plekje kreeg voor de fotoserie.

Graag wil ik nog iets tegen de toekomstige eigenaar zeggen:  Beste klant van Andries, mocht u misschien bedenkingen hebben t.a.v. de aankoop van de tafel;  hij zou ook G*E*W*E*L*D*I*G in onze woonkamer staan.... :-D

2 opmerkingen:

  1. Hallo Michelle
    wat kan ik zeggen. Wij hebben het goed gedaan, ik met de tafel en jij met de foto's. Je hebt super foto's gemaakt. Top.
    Zo zie je maar weer, iedereen kan een kiekje maken, alleen enkelen kunnen fotograferen!

    gr Andries
    www.avanbuiten.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Michelle,

    Je hebt inderdaad prachtige foto's gemaakt, maarre...het spijt me...hij staat bij ons in de kamer net zo prachtig als op de foto's, dusse...we houden hem!

    Ingrid (nu eigenaar!)

    BeantwoordenVerwijderen