Michelle Hamstra Fotografie
Merkebuorren 68 | 9241 GH | Wijnjewoude (Frl)
0516-480622 | 06-30488310
foto@michellehamstra.nl

maandag 7 juni 2010

Gerrit Bauke en Alinda



Vrijdag ben ik met Gerrit Bauke en Alinda getrouwd. Alinda was zelfs in ochtendjas een stralende bruid maar haar prachtige jurk maakte het plaatje compleet!
Gerrit Bauke was zoooo verliefd op zn  bruid!
Gerrit Bauke was het derde lid van de familie Visser waar ik de bruiloft voor mocht fotograferen. Is dat bijzonder of is dat bijzonder!?






1 opmerking:

  1. Hoi Michelle,

    we hebben een paar mails contact gehad omdat ik graag ooit zulke mooie dingen zou willen maken als jij nu doet. Echt super. Bij deze bruidsserie wilde ik even kwijt dat ik de foto van de bruidegom die zijn veters vast strikt ook erg mooi vind. Simpel in al zijn eenvoud maar erg doeltreffend en weer eens wat anders (iets om te onthouden voor ooit...).

    Groeten Agnes

    BeantwoordenVerwijderen