Michelle Hamstra Fotografie
Merkebuorren 68 | 9241 GH | Wijnjewoude (Frl)
0516-480622 | 06-30488310
foto@michellehamstra.nl

zondag 30 mei 2010

Willem en Anke

Willem en Anke waren vrijdag al in het gemeentehuis in Workum voor de burgelijke stand getrouwd.
Gister was het feest en de kerkdienst.
Anke werd bij haar ouders in Eastermar nog mooier gemaakt door haar goede vriendin Gerbrich.
Willem kwam haar even later ophalen in een prachtige oude Saab.  In en rondom Eastermar waren genoeg mooie plekjes waar ik mij uit kon leven op de fotosessie.
De tuin van Willems ouders was omgetoverd tot een fantastische feestlocatie waar familie en vrienden al op het bruidspaar stonden te wachten.
's Avonds na de kerkdienst werd het feest voortgezet met heerlijk eten, hippe muziek, veel kadootjes, een echte ijscokar met belletje, blije ouders en een stralend bruidspaar!









Wat heb ik toch leuke bruidsparen! :-)

2 opmerkingen:

  1. En en je had mooi weer! Wat een rotweer vandaag :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jildou Andringa31 mei 2010 om 21:24

    Hoi Michelle!

    Ik zie nu pas dat je zo'n ontzettend leuke blog bijhoudt. Ik ben fan hoor!
    Wat een prachtige foto's!

    En als je nog eens modellen te kort komt; ik heb er nog wel 2 in de aanbieding met grote, betoverende blauwe ogen ;-)

    Groetjes Jildou

    BeantwoordenVerwijderen